25 Ocak 2013 Cuma

Süs Tabağı

Geri dönüşüm diye bir başladım, sonu gelmiyor. İki vazoyu yapınca bir de kuru güllerimi koymak için süslü bir tabak yapayım dedim. Bir liraya aşağıdaki akrilik tabağı aldım.


recycling paper crafts

Her zamanki gibi paldır küldür işe başladığımdan tabağın orijinal halini çekemedim ama altı yuvarlak klasik bir meyve tabağı. Ben bunun yalnızca tabanında güller olmasını istediğimden bir taban gerekti. Evdeki yoğurt kovalarının kapakları küçük geldi. Uygun birşey bulamayınca sert bir mukavvayı istediğim ölçüde daire şeklinde kesip yapıştırdım. Tabanı kabarmasın diye tutkalı sulandırmadan mukavvaya birkaç kat sürdüm.


recycling paper crafts






Sonrası vazolarla aynı şekilde devam etti. İç tarafa gazete kağıdı-milaj kağıdını, dışına yalnızca milaj kağıdını çok az buruşturarak birkaç kat yapıştırdım.
İyice sertleşince yine ayakkabı boyası ile boyadım. Seramik güller, parmak yaldız, çok hafif varak ve vernik.
recycling paper crafts
recycling paper crafts




Vee işte yalnızca pet şişe, mukavva, gazete ve akrilik tabaktan yapılmış; undan nişastadan bolca nasibini almış bir salon takımı :





Bu da allanıp pullanmış hali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder