20 Ocak 2013 Pazar

Keçe Kitap Ayraçları

Yılbaşından önce keçeye de merak sardım. İtiraf etmeliyim ki internette keçeden yapılanları görünce "çok şirin ama bunlar her yerde zaten var, uğraşmak çok mantıksız" diye düşünüyordum. Büyük konuşmamak lazım. Polarlardan boyun yastıklarını yaptığım sırada o kumaşların yumuşaklığına, biçimine bayıldım. Atma yok, kesmesi kolay. Hemen keçe siparişi verip renk renk keçe aldım. Önce çocuklarıma kitap ayraçları yaptım. Sonra onların benzerleri okul arkadaşlarına yeni yıl hediyesi olarak gitti. Son olarak da çocukların okulundan bir öğretmen velinin önerisi ile zihinsel engelliler okulunda yapılan kermeste okul ihtiyaçları için bir fon oluşturmak üzere satıldı. Yapması çok zevkli idi. Çocukları sevindirmesi ve hayırlı bir işe vesile olması ile mutluluğum katmerlendi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder